Cégünk teljes körű szolgáltatás nyújt Partnereink kezelésében lévő létesítmények műszaki üzemeltetésével, működésével kapcsolatos napi és eseti jellegű feladatok megoldására.
Felkészült szakembereink készen állnak a napi szintű karbantartási rutinfeladatok, épületgépészeti problémák elvégzésétől kezdve a felújítások, havaria jellegű munkák elvégzésén át a veszélyes hulladékok elszállításáig minden olyan feladat megoldására, mely a facility management területén bármilyen formában felmerülhet.
A hibabejelentéseket szigorúan kezeljük, ennek bejelentése és nyomon követése történhet hagyományos (napló, e-mail, telefon…) módon, illetve igény esetén korszerű FM programok, online elérhetőségek alkalmazásával.
A vagyonőrök a FERENCZ-KER cégcsoport felvételi rendszerének megfelelve kerülnek alkalmazásra.
Kötelességünknek tartjuk dolgozóink jó alap és továbbképzését, modern képzési és oktató programokkal, amelyek fontos eleme a gyakorlati oktatás és bemutatás. A jó munkahelyi légkör kialakítása cégünknél alapvető szempont: motivált munkaerő – hatékony munkavégzés.
Munkatársaink cégünk formaruháiban, hely-specifikus szolgálati utasítások alapján, szigorú ellenőrzés mellett végzik feladataikat.
A vagyonvédelmi tevékenységet kiegészítve futárszolgálat felállításával, és gépjárművek flottakezelésével bővítjük a repertoárt, ezzel is mentesítve Partnereinket a napi munkát időhiány miatt hátráltató feladatok alól.
Az alábbi feladatokat vállaljuk a teljesség igénye nélkül:
- épületgépészet, elektromos és műszaki rendszerek felügyelete, karbantartása
- épületek komplex üzemeltetési feladatainak átvállalása,
- gépészeti és energetikai berendezések felügyelete, üzemeltetése, karbantartása és szervize,
- csatorna- és szennyvízhálózat karbantartása,
- zsír- és olajfogók tisztítása, veszélyes hulladék elszállítása,
- hulladékkezelés, szelektív hulladékgyűjtés és szállítás,
- mozgólépcső és liftkarbantartás,
- épületfelügyeleti rendszerek telepítése, üzemeltetése,
- IT és kommunikáció,
- épületek közös költségének meghatározása, naprakész nyilvántartása,
- épületek bérleti díjainak meghatározása, a befizetések folyamatos ellenőrzése, éves indexálások előkészítése,
- épületek energetikai és hőtechnikai mérése, javaslat az optimalizált energiafelhasználásra,
- energiagazdálkodás, környezetvédelmi management,
- éves szinten felmerülő kiadások és bevételek tételes elszámolása mind a Tulajdonos mind a Bérlő felé,
- az épületekben található közös és bérelt helyiségek felmérése, szoftveres feldolgozása,
- az épületek rajzkészletének elkészítése és folyamatos aktualizálása
- az adatok folyamatos aktualizálása, amely alapja a költségek és a bérleti díjak pontos meghatározásának,
beruházási projektek szakszerű kivitelezése, teljes körű lebonyolítása.